ბიზნეს ანალიტიკოსის ლექსიკონი

მხარდამჭერი რაოდენობა

ინგლ. support count

მხარდამჭერი რაოდენობა გამოიყენება მომხმარებელთა მიერ განხორციელებული ტრანზაქციების ანალიზისას, სხვა და სხვა პროდუქტის ან პროდუქტთა ჯგუფის შეძენის სიხშირის დასათვლელად.

მაგალითად, ქვემოთ მოცემულ ცხრილში “შაქრის” პროდუქტის მხარდამჭერი რაოდენობაა 3, ხოლო “ფქვილი, ხილი”-ს პროდუქტთა ჯგუფის კი – 2.

შენაძენიშემადგენლობა
#1შოკოლადი, ფქვილი, შაქარი, ჰიგიენა
#2ფქვილი, ხილი, ბოსტნეული, მარილი
#3ფქვილი, ხილი, ალკოჰოლი, შაქარი, ტკბილეული
#4ტკბილეული, ძეხვეული, შაქარი
ცხრილი 1. მომხმარებელთა მიერ განხორციელებული შენაძენები

მხარდამჭერი რაოდენობა მონაწილეობს ასოცირების წესების დასაჯერობისა და ეფექტიანობის საზომების გამოთვლებში.